حسام الدین شفیعیان

حسام الدین شفیعیان

وبلاگ رسمی و شخصی حسام الدین شفیعیان
حسام الدین شفیعیان

حسام الدین شفیعیان

وبلاگ رسمی و شخصی حسام الدین شفیعیان

((جایزه ادبی فانوس)) ((مصاحبه))//مهتاب مرادی راد//

بنام خداوند بخشنده و مهربان
((جایزه ادبی فانوس))
((مصاحبه))

1-لطفا خودتان را معرفی کنید و بفرمایید از کی شروع به داستانویسی کردید.

سلام غرض میکنم خدمت شما وهمه سروران گرامیام . من مهتاب مرادی راد هستم
وتا آنجا که یادم میاد از سن 12-13 سالگی داستان نویسی رو آغاز کردم .
2-بیشتر داستانک مینویسید یا داستان کوتاه
بیشتر داستان کوتاه مینویسم آنهم به این دلیل که در داستان کوتاه باید از
کلمات بیشتری استفاده کنم . من به این طریق خودم رو محک میزنم .
3-نظرتان را درباره داستانک بیان نمایید.
داستانک به نظر من مخاطب بیشتری دارد تا داستان کوتاه وآنهم به دلیل
اینکه وقت کمتری صرف میشود برای خواندن . به نظرمن داستانک ایجار داستان
کوتاه است وداستان کوتاه ایجاز داستان بلنذ . به هر حال اونهم مخاطب خودش
رو داره .
4-جایزه های ادبی و رقابت های سالم اینگونه را در تشویق نویسندگان چگونه میبینید
بسیار عالی است ومن دنبال این نیستم که جایزه ای دریافت کنم بلکه بیشتر
دنبال این هستم که خودم رو محک بزنم ..
5-تاثیر کار کارگاهی و انجمن های ادبی را در پرورش و رشد استعدادهای
نویسندگان چگونه ارزیابی میکنید.

بسیار عالی میبینم در انجاست که استعدادها شکوفا میشود .
6-نظرتان را درباره کلمات زیر بصورت کوتاه بیان نمایید.

امام رضا (ع)=عاشقشم
فانوس=چراغی برای روشنایی
جایزه ادبی فانوس=خوب
زائران امام رضا (ع)=امیدوارم مرادشان را بگیرند وبا دست پر به شهرشان برگردند
داستانک=داستانی با شروع 2 کلمه وخاتمه 270 کلمه



9-نظر خود را درباره داستانک-داستان کوتاه و رمان بفرمایید اینکه فکر
میکنید کدام پر مخاطب ترست.


فکر میکنم در سئوالات قبلی پاسخ دادم اما داستانک به نظرم در این بازه
زمانی مخاطب بیشتری دارد .

11-شما به عنوان یک نویسنده  داستان  وقتی قلم بر کاغذ میگذارید شروع
میکنید به داستان نوشتن یا قبل از نوشتن تصمیم به پرداخت سوژه و طرح و
آستانه و پایانه و... داستانتان میکنید.


هردو مورد را امتحان کردم واگر خودم رو چشم نزنم وضعم ار این لحاظ خوبه .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد